Vernostná karta Tesco Clubcard ušetrila jej majiteľom 276 - tisíc EUR

31.08.2009 Prešov

O vernostnú kartu Tesco Clubcard požiadalo za rok jej existencie na Slovensku vyše 110- tisíc zákazníkov
KOŠICE/ MOLDAVA NAD BODVOU, 26. august 2009 – Popularita vernostnej karty Tesco Clubcard na Slovensku prudko rastie. Počet držiteľov karty Clubcard sa za posledný polrok zvýšil o 15 % na 110 - tisíc zákazníkov. \"Karta je medzi Slovákmi čoraz obľúbenejšia. Najmä v časoch krízy o ňu žiada čoraz viac zákazníkov. Dôvodom je aj to, že karta pomáha nakupujúcemu šetriť na jednom výrobku aj niekoľkokrát, čo je unikátne, “ uviedol Michal Štadler, riaditeľ oddelenia marketingu Tesco Stores SR, a.s. V týchto dňoch rozpošle spoločnosť Tesco Stores SR ďalšie vyúčtovanie nazbieraných bodov držiteľom karty Clubcard. Stane sa tak už po štvrtý raz od spustenia vernostného programu v Tesco obchodoch v Košiciach a v Moldave nad Bodvou pred rokom. Celková suma, ktorá sa tentoraz rozdelí medzi držiteľov kariet Clubcard presahuje 276- tisíc € (8,3 milióna korún). Pri príležitosti prvého výročia vernostného systému v pilotných obchodoch Tesco v Košiciach a v Moldave nastanú príjemné zmeny - doterajšie karty si môžu ich majitelia vymeniť za nové v podobe módnych príveskov na kľúče.
„Vyúčtovanie má zakaždým podobu slávnostnej chvíle, keď rozposielame majiteľom vernostných kariet vyúčtovanie nazbieraných bodov. Tie sú výrazom ich vernostného prístupu k Tesco obchodu, čo si veľmi vážime. Verní zákazníci si budú môcť užiť získané peňažné poukážky a bonusové zľavové kupóny. Tak ušetria na ďalších nákupoch, čo najmä v časoch ekonomickej je ďalší spôsob, ako sa dá ušetriť“, dodal Michal Štadler, riaditeľ oddelenia marketingu Tesco Stores SR, a.s.
S klubovou kartou Clubcard sa dá šetriť tretí raz...
Pýtate sa, ako sa dá s vernostnou kartou ušetriť tretí raz? Prvý raz ušetrí zákazník nakupovaním výrobkov vlastných značiek. Napríklad značka Tesco predstavuje porovnateľnú kvalitu s renomovanými značkami, ale je o 15 až 20 percent lacnejšia. Ak si túto značku kúpi zákazník počas akčnej letákovej ponuky, ktorá predstavuje ďalšie niekoľkopercentné zníženie z ceny, ušetrí po druhý raz na tom istom výrobku. A ak si takýto výrobok kúpi s použitím klubovej karty, získa zaň body, ktoré mu kúpu po tretí raz zvýhodnia, a to nazbieranými bodmi.
Zákazníci v pilotných obchodoch Tesco si Clubcard chvália
Podľa spätnej väzby od zákazníkov sa ukazuje klubová karta Clubcard ako veľmi populárna medzi zákazníkmi. Radi sa vracajú do toho istého obchodu, baví ich zbierať body prostredníctvom nákupom najmä čase krízy, motivuje ich to k šetreniu peňazí. „Pomocou Clubcard sa nám podarilo udržať loajalitu vyše 60 % zákazníkov, ktorí sa k nám pravidelne vracajú, to znamená, že zhruba 60 % transakcií, ktoré idú cez pokladničný systém, prechádzajú aj cez klubové karty“, hovorí manažér Tesco Clubcard Peter Szabo.
Počet výrobkov vlastnej značky neustále rastie...
Údaje z vernostných kariet Clubcard potvrdili, že zákazníci si veľmi obľúbili najmä vlastné značky reťazca, ktoré sú asi o pätinu lacnejšie než renomované značky. Medzi 100 najpredávanejšími položkami až dve tretiny tvoria vlastné značky. Pre ilustráciu najpopulárnejším výrobkom je Tesco rožok 40 g. Potom nasleduje mlieko Tesco výhodný nákup 1,5 % tuku. Tretia priečka patrí kryštálovému cukru. V súčasnosti majú zákazníci na výber spomedzi 1 694 druhov výrobkov Tesco Štandard a 652 druhov výrobkov Tesco výhodný nákup, ktorý predstavuje to najlacnejšie z ponuky Tesco obchodov.
Vyúčtovanie prinesie dva druhy benefitov – peňažné poukážky a bonusové zľavové kupóny
Držitelia klubových kariet dostanú vo vyúčtovaní jednak peňažné poukážky v hodnote nazbieraných bodov a jednak bonusové zľavové kupóny na vybrané produkty. Tie boli vybrané z najobľúbenejších sortimentných skupín. V tomto vyúčtovaní ide o nasledujúce výrobky:

Názov výrobku Výška zľavy v €
Actimel jahodový 4x100 g 0,19 € zľava
Actimel prírodný
Actimel malina
Actimel lesné ovocie
Actimel višňa
Plesnivec 0,30 €
Smädný mních 10° O,5 l, sklo /max. 10 ks/ 0,09 €
Granko 500 g 0,15 €
Džús Tesco výhodný nákup /max 10 ks/ 40 % zľava
Džús 100 % pomaranč s dreňou 1 l /max. 10 ks/ 40 % zľava
Za nákup nad 20 € dostane zákazník 20 extra bodov

Informácie o projekte
• Ide o pilotný program v Tesco obchodoch v Košiciach a v Moldave nad Bodvou, kde sú všetky štyri formáty obchodov, ktoré spoločnosť Tesco prevádzkuje po celom Slovensku – obchodný dom, hypermarket, hypermarket malého formátu a supermarket
• Projekt sa spustil 30. júna 2008
• Program Clubcard je nový spôsob, ako chce Tesco poďakovať svojim zákazníkom za vernosť
• V najbližšie dni rozpošle Tesco listy na 55-tisíc adries v rámci 4. vyúčtovania za obdobie 18. mája do 9. augusta 2009
• Počet držiteľov kariet sa od vyúčtovania vo februári t.r. zvýšil o 15 % na 110 - tisíc zákazníkov
• Už takmer každý druhý zákazník v Tesco obchodoch v Košiciach a v Moldave nad Bodovou používa pri svojich nákupoch kartu Clubcard
• Približne 60 % nákupov v pilotných obchodoch ide cez klubové karty Clubcard a toto percento stále rastie

O spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.
Spoločnosť Tesco vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 74 obchodov - 5 obchodných domov /Bratislava, Nitra, Žilina, Prešov a Košice/, 48 hypermarketov, 20 supermarketov a 1 predajňu Tesco Expres. Od roku 2005 poskytuje servis zákazníkom prostredníctvom moderného distribučného centra v Beckove a neskôr aj v Prešove, skladu pri Senci so zameraním na textil nielen pre Slovensko, ale pre všetky Tesco obchody v strednej Európe /Maďarsku, Poľsku a Českej republike/ a skladu v Gáni pri Galante so zameraním na priemyselný tovar.
So svojimi vyše 8 300 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco vnímať potreby zákazníkov, poskytnúť im to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých.
Oľga Hrnčiarová
manažérka vonkajších vzťahov
 

Vyberte región